Article 19: Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.
Universal Declaration of Human Rights

Monday, November 21, 2011

Jom join Contest Komen dan Menang Jam Tangan Ion Terbakor.com!




Sejak ada Terbakor.com, Luna jarang sekali dapat update blog ni. Sedih gak rasa. Komen komen pun banyak yang tak terbalas. Luna mintak maaf ye, lambat pun Luna janji akan balas Ok, Terbakor.com mulai semalam telah mengadakan satu Contest Komen dan Menang Jam Tangan Ion. Syarat nak masuk contest ni sangat mudah, korang cuma perlu komen dan berpeluang untuk menang. Tapi sebelum tu, kena tekan “Like” kat fan page Terbakor la kan. Hehe.


Klik “Like” Fan Page Terbakor.com >> FAN PAGE TERBAKOR


Lepas je korang klik “Like”, korang akan diberi arahan mudah untuk cara cara masuk contest ni. Senang sangat. Apa yang korang akan dapat adalah jam tangan ion yang sangat cool seperti gambar di bawah.



Lima (5) pemenang bertuah akan dipilih setiap dua minggu!

Senang je, macam cabutan bertuah. Korang cuma kena tinggalkan komen dan berpeluang untuk menang. Nanti pihak Terbakor akan hubungi sesiapa yang bertuah tu. Hehe. Korang dikehendaki komen di bahagian page di website Terbakor, linknya di bawah:-

Komen di Terbakor dan Menang sekarang!

Tapi sebelum tu korang kena pastikan “Like”dulu fan page Terbakor ye. Sebab nanti ada arahan sikit untuk korang. Kalau korang terlepas nanti kalau korang menang, susah pihak Terbakor nak hubungi. Itu saja, senang kan? Jadi jom join sekarang!


-Salam sweet dari Luna-



Post ni di copy paste straight dari lunaqiszara.com


p/s: kepada empunya blog lunaqiszara.com maaf yer curik post bulat2 tanpa edit.. peace ^^v

No comments:

Post a Comment