Article 19: Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.
Universal Declaration of Human Rights

Thursday, April 14, 2011

Sampai Hati Awak!!

Awak, awak ingat tak dulu awak selalu dipanggil bodoh, saya lah yang buat awak pandai..
Awak, awak ingat tak dulu awak selalu sedih kene ejek bodoh, tp sayalah yang buat awak gembira.
Awak, awak ingat tak dulu awak selalu dipulaukan rakan, tp syalah buat awak bahagia..
Awak, awak ingat tak dulu awak selalu merungut susah ,tapi saya yang bagi awak harta..
Awak, awak ingat tak dulu awak selalu gagal,tapi saya yang jadikan awak berjaya..
 Awak, awak ingat tak dulu awak selalu kelaparan sebab miskin, tapi saya yang bagi awak makanan..
Awak, awak ingat tak dulu awak selalu disuruh macam kuli, tapi saya bagi awak kedudukan..
Awak, awak ingat tak dulu awak selalu sunyi tak berawek,tapi saya bagi awak cinta dari seorang isteri..

 Tapi bila saya bagi semua itu, awak makin lupa pada saya.,awak makin jauh dari saya, saya suruh awak tak buat pun,,.Walaupun begitu, saya tak berharap sikit pun pada awak, awak yang mengharap pada saya.. Lupakah awak, siapa saya..Saya lah tuhan awak..Allah swt..sombongnya awak..

1 comment: